zavřít

Příběh o vzniku maskota Alzy

#maskot #strategie #kreativa #výroba #kampaně

Ukřičený mimozemšťan, který se nesmazatelně zapsal do reklamní historie.

Případová studie

Hodnocení
firem očima zaměstnanců

#kreativa #produkce #výroba #mediální plánování #kampaň

Jak jsme budovali znalost značky užitečného nástroje na trhu práce.

Případová studie

Nejsme chipsy,
jsme brambůrky

#kreativa #tvspot #strategie #kampaně

Jak jsme pomáhali brambůrky z Moravy zalistovat do obchodních řetězců.

Případová studie

Najděte si lepší práci

#kreativa #tvspot #strategie #kampaně

Jak jsme přesvědčovali lidi o tom, že lepší práci si mohou snadno najít online.

Případová studie

Tonery tonery tonery

#kreativa #tvspoty #animace #výroba

Jak jsme pomáhali Gigaprint.cz stát se lídrem na trhu.

Případová studie

Značka vítězů

#kreativa #onlinekomunikace #výroba #nápady

Jak jsme tvořili strategii a dlouhodobý kreativní koncept značky.

Případová studie

Další reference

Svět hraček
Bejbynet.cz

Zadavatel je úspěšný e-shop s hračkami, který hledal svou vlastní identitu, aby mohl nastavit vhodný způsob komunikace nejen se zákazníkem. Proto jsme společně s klientem nejprve hledali a popisovali duši společnosti, která byla základním stavebním kamenem nového vizuálního stylu. Podobu nového vizuálního stylu jsme záměrně pouze nastínili, abychom k jeho tvorbě mohli přizvat samotné zaměstnance, kteří se pak velmi snadno ztotožnili nejen s jeho konečnou podobou, ale zejména s hodnotami, na kterých společnost bejbynet.cz stojí.

Pivo pro mladé
Rebel

Havlíčkobrodský pivovar Rebel přišel s požadavkem na vytvoření nového designu piva pro mladé lidi. Nejprve jsme proto společně s klientem přistoupili k precizní definici cílové skupiny daného produktu. Zároveň jsme věděli, že design se musí odlišovat a být na prodejním regálu jasně identifikovatelný např. i z důvodu omezeného rozpočtu na propagaci v místě prodeje. Výsledky prodeje nového piva předčily očekávání a klient rozšířil své zadání na tvorbu designu etiket pro celou produktovou řadu piv.

Sbaleno na cesty
Hellors

Společnost HELLORS si byla vědoma toho, že její komunikace a vizuální styl nejsou příliš konzistentní. Požádali nás o výrobu nové korporátní identity, nastavení komunikace značky, a to včetně nového sloganu. Duši společnosti jsme hledali přímo v provozovně klienta. Na základě vlastních poznatků jsme duši personifikovali, což nám velmi pomohlo při splnění zadání, když výsledkem naší práce je konzistentní vizuální styl i komunikace, která odpovídá základním zásadám a filozofii společnosti.

Definice spolehlivosti
Noark

Klient nás požádal o vytvoření korporátní identity, online manuálu, firemní videoprezentace, ale také o navržení designu, a následně i samotné realizace showroomu a výstavního stánku. Zajímalo nás, jaké hodnoty společnost reprezentuje, jak vypadá stávající komunikace a společně jsme se s klientem zamýšleli nad jeho posláním s ohledem na celosvětové působení. Na podkladě společně dobře připraveného zadání jsme si vysloužili velmi dobré hodnocení klienta za výsledek.

Slovy klientů

Naše práce

Naše vize nezná hranic
#

Kampaně pro naše klienty realizujeme po celém světě...