Podcast 40 | Lev je mrtev. Šlápli jsme do rebrandingu
Často se říká, že společnost mění logo nebo celou korporátní identitu jen v případě, kdy se snaží zamést stopy po nějakém problému či krizové situaci,...
Často se říká, že společnost mění logo nebo celou korporátní identitu jen v případě, kdy se snaží zamést stopy po nějakém problému či krizové situaci,...
Čeho se klienti na výzkumu bojí nejvíc? Toho, že je vyjde draho. Dnes už si ale výzkum dovolí i menší značka, protože je ve srovnání s realizací kampa...
Jak umělou inteligenci vnímá a používá český novinář, komik a "zkušenej uživatel", jak o sobě sám říká, Miloš Čermák? Jak se staví k marketingu a o če...
Jak používá AI kreativec, zvukař nebo IT manažer? Neobyčejný pokec o umělé inteligenci, právech robotických psů a modrém batohu, který zastaví všechno...
Zakládáte nebo spravujete sociální sítě? S Dominikou Menclovou a Gabrielou Michálkovou jsme si povídali o tom, jak k jednotlivým sociálním sítím přist...
Línej blbec nevyhoří, ale nás ostatních se vyhoření skutečně týká. Jak mu tedy předejít? Co dělat, když vyhoříte v práci, která vás naplňuje? Co může...
Zákazník v prodejně jede na autopilota. Jak ho z úsporného módu probudit? Stačí pár základních principů retail designu a vaše prodejna začne konečně p...
Není žádným tajemstvím, že mít definovaného ideálního zákazníka je klíčem k úspěchu. Bikero to pochopilo a se svým ideálním zákazníkem Františkem se s...
Jak se psaní pracovních nabídek liší pro jednotlivé pozice a jak odhalit uchazeče, který chce z vaší firmy pouze sát a na oplátku nic nepřinášet? Posl...