Výpisky | Podcast 43 | Jiří Kastner – Jak vyniknout na LinkedIn?
Lze budovat osobní značku na LinkedIn bez pravidel? Čím nasytit algoritmus, aby pracoval pro nás a ne my pro něj? O tom jsme si povídali s Jiřím Kastn...
Lze budovat osobní značku na LinkedIn bez pravidel? Čím nasytit algoritmus, aby pracoval pro nás a ne my pro něj? O tom jsme si povídali s Jiřím Kastn...
Lze budovat osobní značku na LinkedIn bez pravidel? Čím nasytit algoritmus, aby pracoval pro nás a ne my pro něj? O tom jsme si povídali s Jiřím Kastn...
Jak využít televizi k budování důvěry ve váš brand? O tom jsme si povídali ve 42. epizodě podcastu s naším šéfem mediálního plánování Michalem Hatlapa...
Jak využít televizi k budování důvěry ve váš brand? O tom jsme si povídali s naším šéfem mediálního plánování Michalem Hatlapatkou. Probírali jsme tak...
Jak vypadá zákulisí produkce eventů – od malých konferencí po festivaly pro 160 000 lidí? Kdyby si měl klient na organizaci eventu najmout firmu a kol...
Jak vypadá zákulisí produkce eventů – od malých konferencí po festivaly pro 160 000 lidí? Kdy by si měl klient na organizaci eventu najmout firmu a ko...
Často se říká, že společnost mění logo nebo celou korporátní identitu jen v případě, kdy se snaží zamést stopy po nějakém problému či krizové situaci,...
Často se říká, že společnost mění logo nebo celou korporátní identitu jen v případě, kdy se snaží zamést stopy po nějakém problému či krizové situaci,...
Čeho se klienti na výzkumu bojí nejvíc? Toho, že je vyjde draho. Dnes už si ale výzkum dovolí i menší značka, protože je ve srovnání s realizací kampa...
Čeho se klienti na výzkumu bojí nejvíc? Toho, že je vyjde draho. Dnes už si ale výzkum dovolí i menší značka, protože je ve srovnání s realizací kampa...