close

The story of the birth of the Alza mascot

#mascot #strategy #creativework #manufacturing #campaigns

The noisy alien who made his mark in advertising history.

Case study

Employees evaluating their companies

#creativework #production #manufacturing #mediaplanning #campaign

How we built brand recognition of a useful job market tool.

Case study

Not your ordinary crisps

#creativework #tvspot #strategy #campaign

How we helped get potato crisps from Moravia into retail chains.

Case study

Find a better job

#creativework #tvspot #strategy #campaigns

How we tried to convince people that they can easily find a better job online.

Case study

Toner toner toner

#creativework #tvspots #animation # manufacturing

How we helped Gigaprint.cz become a market leader.

Case study

Brand of Champions

#creativework #onlinecommunication #manufacturing #ideas

How we created a brand strategy with a long-term creative concept.

Case study

Z našich postelí se vám nebude chtít vstávat.

#onlinemarketing #komunikacnistrategie

Naším úkolem bylo v co nejkratším časovém horizontu proměnit e‑shop v ziskový projekt.

Případová studie

Next reference

Hrdý originál
Plzeňský Prazdroj

Pro pivní sekci v plzeňském Makru chtěl Plzeňský Prazdroj vytvořit zcela jedinečnou expozici. Instalaci jsme navrhli tak, aby byla nekonvenční, zároveň ale plně funkční. K návštěvě pivní sekce tak zákazníky nově láká ikonická varna piva a světlo, které zalévá pivní soudky pod ní. Varnu doplňují veliké bannery, které zachycují genezi piva od jeho vaření až po načepování do půllitru. Výchozím bodem pro nás byla zavedená vizuální identita Plzeňského Prazdroje, kterou jsme rozvinuli a aplikovali v místě prodeje. Naším cílem bylo vytvořit přirozenou navigaci a upoutat pozornost zákazníka. Tím zvyšujeme zájem zákazníků, vytváříme důvod zastavení a podporujeme prodej.

Trika, na kterých není vidět pot
cityzenwear.cz

V době, kdy nás klient oslovil s přáním co nejrychlejšího zvýšení znalosti značky, měl skvělý produkt a k tomu fungující PR i zaběhnutou výkonnostní reklamu. V této fázi jsme dospěli k řešení, že nejlepším způsobem rychlého seznámení široké veřejnosti s produktem bude kombinace TV sponzoringu a programatického nákupu display reklamy v online prostředí. V rámci celkové strategie a pro dosažení maximálního efektu kampaně jsme také spolu s klientem konzultovali navýšení výkonnostních i PR aktivit. Naše řešení se ukázalo jako správné a po úspěšné kampani už pracujeme na dalším růstu značky CityZen.

Definition of Reliability
Noark

Our client asked us to create their corporate identity, an online manual, a company video presentation, and also a design proposal and later the actual making of their showroom and their exhibition stand. We were keen to find out what values the company represents, what their communications are, and then we tried to figure out together what their mission is on the global market. Our initial collaboration on the formulation of the assignment brought results that earned us praise from the client.

Beer for a new generation
Rebel

Rebel, a brewery from Havlíčkův Brod, approached us with a task to come up with a new design for their beer aimed at twenty-somethings. So, first of all, we jointly identified their target group. We also knew that the design must be unlike any other and must be easily identified on the shelf—one reason for this was also a restricted budget on their point of sale marketing. Their sales from the new beer surpassed all expectations and so we were asked to design new labels for their entire product line of beers.

In the words of our clients

Our work

Vision without borders
#

We realise campaigns for our clients worldwide…