Blog

PODCAST #2

„Nechtěli jsme kázat vodu a pít víno, tak jsme tu kampaň pustili, a dokonce navýšili rozpočty.“ Taková jsou slova Honzy Coufala, zakladatele agentury...

30. 09. 2020 Podcast
Jaká má být zvuková stopa v reklamě? Výrazná!

Podle současných výzkumů je člověk každý den vystaven až 3 000 reklamních sdělení. Do aktivní pozornosti jich však pronikne jen několik desítek. Lidst...

18. 09. 2020 Reklama
PODCAST #1

Připravte se na svěží dávku inspirace – historicky první epizoda Czech Promotion Podcastu je tady! V rozhovoru s našimi zakladateli Milanem Drozene...

07. 09. 2020 Podcast
Jak na grafika #1

Grafik je klíčový člen týmu. Podílí se na vymýšlení kreativních strategií, tvoří vizuální identitu značky, připravuje grafické formáty pro komunikaci...

21. 08. 2020 Vzdělávání
3× a dost?

Jaká je optimální, efektivní frekvence masové komunikace? Kolikrát musím vidět reklamu, abych ji zaznamenal? Dá se to vůbec říct? Nebo dokonce změřit?...

29. 07. 2020 Reklama
O výkonu a týmové spolupráci s Business Success

Jedna z klíčových hodnot, na kterých CZECH PROMOTION stojí, je neustálý rozvoj a vzdělávání lidí v týmu. V úterý 23. 6. jsme proto v naší agenturní ka...

06. 07. 2020 Vzdělávání
4. ročník konference CZECH PROMOTION BREAKFAST

V poslední době se často a v různých kontextech skloňuje slovo krize. Personální krizi jako blesk z čistého nebe vystřídala ta koronavirová a nyní se...

03. 07. 2020 Vzdělávání
Jak jsme zvedli návštěvnost webu o 150 %

Klient Luxusni-holeni.cz – jeden z největších českých e-shopů s holicími potřebami a luxusní pánskou kosmetikou. Na trhu působí už 8 let. Přílež...

10. 06. 2020 CaseStudy
Změňte své návyky

Vážení přátelé pozitivního přístupu, rádi bychom tento článek začali trochu netradičně - starým indiánským příběhem o dvou vlcích: Jednoho večer...

04. 04. 2020 Trendy
Czech Promotion
zavřít