zavřít
zavřít

Zadání

K tomu abychom prodávali více našich brambůrků, potřebujeme být v nabídce velkých řetězců. Oni nás ale moc nechtějí, nejsme pro ně známá značka.

Brainstorming

Potřebujeme se odlišit od všech známých značek chipsů a musíme využít TV jako masmédia. Využijeme regionu Strážnice, její známou lidovou tvorbu a hlavně „nejsme chipsy, jsme brambůrky“.

Naše práce

Reklamní spot Strážnické brambůrky

Výsledek

Děkujeme, že jste nás přesvědčili využít TV sponzoring ve Vašem pojetí, který nejen že funguje na koncové zákazníky, ale díky němuž jsme se pro nákupčí v obchodních řetězcích stali rovnocennými partnery a ne jen dodavateli. Navíc se nám díky TV reklamě podařilo zalistovat do řetězců, ve kterých jsme předtím nebyli. Velmi se nám líbí i Vaše kreativní zpracování našeho spotu, díky němuž jsme v TV opravdu výrazní. Využití tradiční moravské hudby považujeme za originální vyjádření podstaty naší značky.