close

Prodejní místo Rudolfa Jelínka snoubí funkčnost s tradicí

Nové prodejní místo Rudolfa Jelínka v síti Makro odráží hodnoty značky a zároveň skvěle pracuje s prodejním potenciálem. Soustavu dřevěných bedýnek doplňuje demižon, který díky chytře zabudovanému světlu přirozeně přiláká pozornost zákazníka.

Retailová kampaň Rudolfa Jelínka od agentury CZECH PROMOTION propojuje vizuální zpracování prodejního místa společně s instore rádiem. Na zákazníka tedy působí prostřednictvím několika kanálů přímo v místě prodeje. 

„Společně s klientem jsme vytvořili řešení, které je prodejní a zároveň vyjadřuje hodnoty značky. Hned na začátku spolupráce jsme si stanovili, k čemu má realizace směřovat a jaké jsou obchodní cíle,“ popisuje postup spolupráce spoluautor konceptu prodejního místa Ondřej Bystroň z agentury CZECH PROMOTION.

Dřevěné bedýnky, ze kterých se realizace skládá, odkazují na ovocný sad. Kromě toho plní zcela praktickou funkci, kterou je snadná instalace, přenositelnost a odolnost. „Firmě Rudolf Jelínek dlouhodobě záleží na krajině a přírodě kolem nás, proto jsme navrhli řešení, které je znovupoužitelné a snadné na instalaci,“ uvádí spoluautorka konceptu prodejního místa Michaela Munzarová z agentury CZECH PROMOTION.

„Oceňuji agenturu CZECH PROMOTION za rychlou a pružnou reakci jak při návrhu koncepce vystavení, tak samotné instalace, kdy bylo potřeba jisté míry improvizace. Agentura vytvořila řešení, které vhodně komunikuje náš záměr ukázat, jak jsou pro nás sady a příroda důležité, a zároveň je vystavení jednoduché a opakovaně využitelné,“ říká Irena Konečná, marketing manager ve společnosti RUDOLF JELÍNEK a.s.

Realizace pro produkty hruškovice a slivovice Rudolf Jelínek je k vidění v 10 vybraných prodejnách Makro od poloviny prosince do konce ledna. Firma RUDOLF JELÍNEK svou českou výrobou ovocných destilátů navazuje na více než 400letou tradici.

20. 12. 2021 Retail