close

Nejstarší pivovar z Českých Budějovic představuje pivo, pro které ztratíš hlavu

Tisková zpráva v médiích:

Samson, někdejší měšťanský pivovar s dlouholetou tradicí, který je součástí nadnárodní skupiny Anheuser-Busch InBev, spouští novou komunikační kampaň, díky které se chce znovu stát silným hráčem v českobudějovickém regionu. Kampaň byla připravena ve spolupráci s agenturou Czech Promotion, která se starala o strategický výzkum i kreativu.

Výsledkem spolupráce Samsonu s Czech Promotion je komunikační kampaň Pivo, pro které ztratíš hlavu

Naší inspirací pro kampaň byla legenda o Samsonovi, který pro lásku k dívce Dalile ztratil hlavu. Zrovna tak, jako ztratíte hlavu i vy pro vyladěné pivo Samson. Říká se, že když máš něco opravdu rád, ztratíš pro to hlavu – a tentokrát to platí doslova.“ říká Petr Vlasák, Creative Director v Czech Promotion. 

Do budějovické pivní nudy jsme chtěli přinést trochu rozruchu.“ přidává Eva Klinecká, Account manager v Czech Promotion.

Tvorbě kreativního konceptu předcházel strategický výzkum i analýza konkurence. Výsledkem je pět online video spotů, radiové spoty, nekonvenční merchandising včetně bezhlavých mariášových karet, velkoplošné plachty a polepy trolejbusů. Kampaň je zatím zaměřená na České Budějovice a okolí. 

Před natáčením bylo nutné promyslet, jak natočit hlavy na stole, které si povídají. Využili jsme práci rekvizitářů z filmové produkce Impresa films, která celou sérii natáčela, a to v režii Jana Hadraby.“ dodává Michaela Horáková, produkční v Czech Promotion. 

Hlavy byly na stůl posazeny klasickým filmařským trikem bez použití jakékoliv postprodukce. Stůl se rozřízl na dvě poloviny a v každé vznikl půlkruh. Do něj herec zespodu prostrčil hlavu a následně se obě poloviny stolu opět spojily.

Díky masivní investici do modernizace technologií vyrábíme pivo špičkové kvality. Již delší dobu jsme v pivovaru Samson přemýšleli o tom, jak této skutečnosti využít a oslovit nové zákazníky. Za výsledným konceptem týmu odborníků z Czech Promotion je mnoho a mnoho hodin práce, přemýšlení a invence – invence, která odlišuje úspěšné značky od ostatních. Chceme o našem pivu dát vědět. Máme ověřeno, že pokud zákazník naše pivo vyzkouší, už u něj zpravidla zůstane. Je to dáno vysokou kvalitou a pitelností námi vyráběného piva.“ říká Daniel Dřevikovský, generální ředitel pivovaru Samson. 

15. 10. 2024 Tisková zpráva