zavřít
Czechpromotion team

Co děláme?

Marketingové strategie

Pro dobrou marketingovou strategii je potřeba si dobře odpovědět na čtyři základní otázky: KDE leží peníze? KDO o nich rozhoduje? CO je potřeba mu říci, aby je vyndal z peněženky a JAK mu toto sdělení efektivně předat? Pojďme si společně vytvořit kvalitní zadání pro úspěšnou komunikační strategii.

Komunikační strategie

Komunikační strategie vychází z dobře nastaveného marketingu: Jak svému strategickému zákazníkovi (KDO) nejlépe představím klíčový benefit (CO)? Jakou formu komunikace bych měl zvolit, abych s co nejnižšími náklady maximalizoval její efekt (JAK)? A jak zajistím, aby zákazník mou komunikaci pozitivně vnímal a dlouhodobě rozpoznával mezi ostatními.

Kreativní řešení

Funkční kreativní řešení je nejlepší stavět na promyšlené komunikační strategii. Díky tomu respektuje strategického zákazníka, klíčový benefit a hlavně efektivně plní nastavené cíle při zachování dlouhodobé konzistentnosti. Cílem reklamy totiž není pobavit ani překvapit. Dobré kreativní řešení prodává.

Produkce

Kreativní řešení je samozřejmě potřeba zhmotnit do spotu, billboardu nebo banneru. Dobrou myšlenku lze takzvaně „ohnout“ do jakéhokoli mediatypu. Abychom to dokázali co nejlépe a bez ztráty obsahu, využíváme vlastní grafické studio, nahrávací zvukové studio i filmový štáb s profesionální technikou.

Plánování a nákup médií

Dobrá kreativa je půl cesty. Ta druhá půlka je její distribuce. Společně vytvoříme mediální plán, který nám umožní s minimálními náklady doručit reklamní sdělení co největšímu počtu strategických zákazníků, s ohledem na maximalizaci opakovaného zásahu. Jen tak se naše sdělení ve světe přehlceném reklamou probije do aktivní pozornosti cílové skupiny.

Výzkumy

Úspěšná reklamní komunikace se zpravidla opírá o dvě hlavní věci – selský rozum a data. Když se potřebujeme dozvědět něco o cílové skupině a jejích potřebách, o tom, jak se chová, podle čeho se rozhoduje při nákupu, nebo si chceme prostě ověřit znalost a vnímání značky, přichází čas na výzkumy. Protože nechceme myslet. Chceme vědět.

Kontaktujte nás

Jak to děláme?

Klademe otázky, na které se jiní neptají. Nahlížíme na věci pragmaticky a funguje to!

  • 01
  • 02
  • 03
#1

Najdeme nejlepší způsob jak se dostat k cíli

Základní ingrediencí ekonomického růstu je získávání zákazníků. Základní ingrediencí získávání zákazníků je komunikace s nimi a vyvolávání požadovaných efektů.

#2

Sami sebe nalézáme v citátu Sergio Zymana

"Principem marketingu je prodat více, více lidem, častěji a za vyšší cenu. Neexistuje jiný důvod, proč se marketingem zabývat."

#3

Věříme, že cílem reklamy...

...není pobavit, ale upoutat pozornost a získat nové zákazníky. Odpovědností reklamní agentury, není vygenerovat nahodilý nápad, ale postavit kampaň tak, aby byla pochopitelná a aby způsobila to, co si klient přeje.

  • 1
  • 2
  • 3

Téměř 20 let na trhu a pořád stejně zapálení

Honza Coufal
CEO, spoluzakladatel agentury
Milan Drozen
Head of Effectiveness, spoluzakladatel agentury
Radek Velechovský
ředitel divize CONSULTING
Adam Hazucha
ředitel online divize
Jana Sochorová
finanční ředitelka
+100
dalších členů kmene

Jak to začalo aneb zpátky do minulosti...

Na počátku stála prostá otázka - jak to udělat, aby klientovi kampaň fungovala - která vdechla duši naší společnosti a položila základní kámen jejímu účelu.

Jsme tu proto, abychom pomáhali našim klientům, aby jejich kampaně byly úspěšnější. Téměř 20 let se zabýváme reklamou, neustále se učíme a přizpůsobujeme novým možnostem i trendům. Věříme, že minulost jsou zkušenosti, budoucnost příležitosti.

Slovy klientů

“Naše společné úsilí se vepsalo do historie naší firmy a IT trhu celkově. Zdaleka nejvíce je však potěšující že se naše spolupráce odrazila v obchodních výsledcích.”
Aleš Zavoral
Předseda představenstva
"Vaše práce mě baví a bavíte mě I Vy jako lidi. Myslím, že si skvěle rozumíme a to je pro budoucí spolupráci mezi klientem a agenturou víc než důležité.”
Mgr. Ondřej Johanovsky
Executive & business director
“Příznivý vliv dobře nastaveného marketingu a profesionálně zpracovaných TV kampaní se přímo odráží na růstu obratu firmy z 60 mil. v roce 2015 na 300 mil. v roce 2017.”
Mike Motejl
Majitel společnosti
”Za husarský kousek považuji, že i vlivem klesajícího trhu (extrémně nízká nezaměstnanost) se Czech Promotionu podařilo díky kampani vytáhnout počet odpovědí žadatelů o práci o 14 %.”
Michal Dlouhý
Produkt marketing manager
“Přesvědčili jste nás ke změně. Tento krok hodnotíme jako milník v našem růstu. Znalost značky se poté zvýšila z 15 na 75 %. To myslím vypovídá za vše.”
Jiří Šimek
Jednatel společnosti
“Lidi z Czech Promotionu jsou vždy zcela profesionální a dlouhodobě nám přinášejí významný efekt z hlediska budování povědomí o značce.”
Ing. Jaroslava Dlouhá
Marketing manager
“Obracíme se na Vás proto, že zakázky řešíte rychle, spolehlivě, kvalitně a vždy doporučíte vhodné řešení.”
Zuzana Kopecká
Marketing
“Děkujeme, že jste nás přiměli přemýšlet jinak a nehledat za každou cenu originální řešení. Vsadili jsme vše na vámi navrhované zdánlivě jednoduché řešení offline kampaně a vyplatilo se.”
Iveta Švejdová
Marketing a PR
“Kreativní řešení nás nadchlo. Nechyběla v něm pěkná vizualizace, líbivá hudba, rýmování, vtip a hlavně geniální slogan.”
MVDr. Josef Nekovář
Vedoucí oddělení marketing prodeje
“Děkujeme, že jste nás přesvědčili využít TV sponzoring ve Vašem pojetí, díky němuž jsme se pro nákupčí v obchodních řetězcích stali rovnocennými partnery a ne jen dodavateli.”
Ing. Libor Hobža
Majitel společnosti
“Ráda bych poděkovala za velmi profesionální a kreativní přístup při zpracování našeho nového produktu Rebel XI. Následné prodeje předčily veškerá naše očekávání.”
Helena Event
Obchodní ředitelka
“Za největší úspěch považujeme fakt, že se vám podařilo zlepšit vnímání značky a asociovat ji s konceptem tzv. happy family...”
Ing. Tomáš Fiala
Marketingový ředitel
"Důležité pro nás v AGRO CS bylo vědomí, že i když jste seděli na druhé straně stolu, byli jste s námi."
Zdeněk Slavík
Marketingový ředitel
"Televizní kampaň byla více než úspěšná. Právě proto jedeme dál a pokračujeme ve spolupráci s Czech Promotion, který se vždy špičkově postará o naše potřeby."
Veronika Steinmetzová
Marketingová manažerka
"Reklama v televizi mnohonásobně zvýšila povědomí široké veřejnosti o naší značce, zaznamenali jsme i výrazně zvýšený zájem o naše služby. Díky za profesionální přístup, zpracování a celkově fajn spolupráci."
Jitka Chizzola
Generální ředitelka
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Naše vize nezná hranic
#

Kampaně pro naše klienty realizujeme po celém světě...