zavřít

Podcast 32 | Nemám brief, volám mámě! Jak vytvořit funkční kreativní zadání?

Je to venku. Diskuze o tvorbě kreativního briefu i se všemi prosbami o vystříhnutí nepovedených odpovědí. Kdepak. Máte to tam celé, protože takhle to bylo a přesně takový proces s kreativci je. Dokážete podle kampaně odhadnout, jaký za ní stál brief? Hádali jsme a vy můžete s námi v novém díle CZECH PROMOTION podcastu

 

Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTubeSpotifyGoogle a Apple podcasts.

Nestíháš si pustit náš podcast?

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️

Co je komunikační brief?

  • Zadání, co přesně značka chce komunikovat ke svému zákazníkovi
  • Měl by být konkrétní, obsahovat povinné prvky, ale není dogma
  • Brief se ideálně tvoří ve spolupráci s klientem

Proč je důležité takový brief mít?

  • Abychom vytvořili funkční kreativu, musíme vědět, co má splnit (kreativa musí v první řadě prodávat a pomoci klientovi naplnit jeho cíle)
  • Díky briefu také budeme vědět, jaký problém klient svým zákazníkům pomáhá řešit
  • Víme, jaké má produkt či služba klíčové výhody, jaký je trh apod.

📝 Je dobré mít brief k dispozici, abychom se k němu mohli vracet a odkazovat se na něj.

Jak by měl vypadat dobrý brief?

  • Plný inspirace, aby vyzýval k tvorbě samotné kampaně
  • Obsahuje insighty do cílové skupiny, výsledky výzkumů nebo průzkum trhu

☝️ Funkční nápady nepadají z nebe. Snaž se opřít o co nejvíce dat.

Mohlo by vás zajímat

Je etické, když reklama manipuluje s lidmi? To jsme probírali s naší firemní psychoterapeutkou Zuzkou Steigerwaldovou.

Výpisky | Podcast 32

Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.

17. 07. 2023 Podcast