
Podcast 30 | Výzkum, který šetří čas i peníze
Kdo jsou vlastně respondenti, kteří výzkumy agenturám vyplňují? A dá se jim věřit? Poslechněte si nový díl Czech Promotion podcastu a naučte se dívat na data, díky kterým si už nebudete myslet, že víte, co děláte, ale budete to s jistotou vědět.
Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTube, Spotify, Google a Apple podcasts.
Nestíháš si pustit náš podcast?
Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️
Co nám výzkum pomáhá zjistit?
- Kdo je náš zákazník a jak často používá náš produkt
- Jaká je pozice na trhu, kdo je konkurence a jaké má produkty
- Znalost značky, zákaznickou spokojenost s produktem či službou
🔎 Čím blíže klient pustí výzkumníka do svého businessu, tím více je výzkum prospěšný.
Proč si nechat vytvořit výzkum?
- Nechceme myslet, chceme vědět
- Naše tušení nemusí být správné, proto je nutné vše řádně ověřit
Kdo vyplňuje dotazníky?
- Panely respondentů: databáze lidí, které můžeme různě segmentovat:
Vzorek náhodného výběru – reprezentativní vzorek, kdy neovlivníme výběr
Kvótový vzorek – výběr pomocí základních údajů, jako je pohlaví, věk, bydliště aj.
Co se stane, když nemáme výzkum?
- Vyhodíme velké peníze za kampaň, která nefunguje
- Nezjistíme, jak se spotřebitel chová v místě prodeje či doma
- Kampaň může shodit i jen špatná volba slov
☝️ Výzkum se vybírá podle cílů klienta. Důležité jsou i post testy, které nám sdělí, zda jsme naplnili cíle kampaně.
.png)
Mohlo by vás zajímat
Jak vytvořit unikátní pracovní prostředí za cenu běžných kanceláří? Poslechněte si příběh našich nových kanceláří s nutnou dávkou pikošek.

Výpisky | Podcast 30
Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.