zavřít

Podcast 30 | Výzkum, který šetří čas i peníze

Kdo jsou vlastně respondenti, kteří výzkumy agenturám vyplňují? A dá se jim věřit? Poslechněte si nový díl Czech Promotion podcastu a naučte se dívat na data, díky kterým si už nebudete myslet, že víte, co děláte, ale budete to s jistotou vědět.

 

Novou epizodu si můžete poslechnout na YouTubeSpotifyGoogle a Apple podcasts.

Nestíháš si pustit náš podcast?

Nebo jen posloucháš za chůze a hodil by se ti výcuc toho nejdůležitějšího? Výpisky jsme udělali za tebe. ⬇️

Co nám výzkum pomáhá zjistit?

  • Kdo je náš zákazník a jak často používá náš produkt
  • Jaká je pozice na trhu, kdo je konkurence a jaké má produkty
  • Znalost značky, zákaznickou spokojenost s produktem či službou

🔎 Čím blíže klient pustí výzkumníka do svého businessu, tím více je výzkum prospěšný.

Proč si nechat vytvořit výzkum?

  • Nechceme myslet, chceme vědět
  • Naše tušení nemusí být správné, proto je nutné vše řádně ověřit

Kdo vyplňuje dotazníky?

  • Panely respondentů: databáze lidí, které můžeme různě segmentovat:

Vzorek náhodného výběru – reprezentativní vzorek, kdy neovlivníme výběr

Kvótový vzorek – výběr pomocí základních údajů, jako je pohlaví, věk, bydliště aj.

Co se stane, když nemáme výzkum?

  • Vyhodíme velké peníze za kampaň, která nefunguje
  • Nezjistíme, jak se spotřebitel chová v místě prodeje či doma
  • Kampaň může shodit i jen špatná volba slov

☝️ Výzkum se vybírá podle cílů klienta. Důležité jsou i post testy, které nám sdělí, zda jsme naplnili cíle kampaně.

Mohlo by vás zajímat

Jak vytvořit unikátní pracovní prostředí za cenu běžných kanceláří? Poslechněte si příběh našich nových kanceláří s nutnou dávkou pikošek.

Výpisky | Podcast 30

Klikni a stáhni si zápisky jako PDF zdarma.

19. 04. 2023 Podcast