Kampaň Carvago vstupuje do médií na Slovensku a v Polsku

Největší evropský online prodejce ojetých vozů Carvago.com spouští v září a říjnu opět svou kampaň na pohodlný nákup auta z gauče. Kromě Česka s ní nově vstupuje také do slovenských a polských médií. Ve všech třech zemích se budou spoty vysílat při velkých sportovních událostech, nasazeny budou také v online prostředí.

„Na základě úspěšné kampaně z jara letošního roku se Carvago rozhodlo pro druhou vlnu v Česku a uvedení identické kampaně také na Slovensku a v Polsku. Cílem kampaně je především zvýšení znalosti značky a vysvětlení inovativních služeb Carvaga. Využít chceme mediální prostor při velkých sportovních událostech, jako jsou Mistrovství světa ve fotbale nebo US Open,“ uvedl obchodní ředitel agentury CZECH PROMOTION Michal Hatlapatka.

„Posláním Carvago.com je proměnit nákup ojetého auta v potěšení. Vtipnou formou chceme zákazníkům v Polsku a na Slovensku ukázat, jak je online nákup pohodlný a také bezpečný. V Česku kampaň přispěla k tomu, že znalost brandu už teď přesahuje 20 procent a i díky ní prodeje na Carvago.com rostou dlouhodobě každý měsíc dvojciferným tempem. Kampaň je součástí 360stupňové komunikace, která využívá všechny klasické formy a samozřejmě sociální sítě,“ shrnul Petr Dušek, ředitel marketingu Carvago.com.

V Česku kampaň přispěla k tomu, že znalost brandu už teď přesahuje 20 procent a i díky ní prodeje na Carvago.com rostou dlouhodobě každý měsíc dvojciferným tempem.

V Česku bude spoty vysílat Česká televize a Eurosport, na Slovensku veřejnoprávní televize STV. Kanály pro Polsko se upřesňují. Ve všech třech zemích doprovodí televizní reklamu také online kampaň, které se nově ujala rovněž agentura CZECH PROMOTION. „Pro klienta jsme připravili online kampaň, která proběhne programaticky v DSP AdForm a CerebroAd. V synergii s TV kampaní je cílem kampaně podpořit reputaci značky a služeb Carvago v Česku, Polsku a na Slovensku. Výdej vybraných velkých formátů budeme optimalizovat na nadprůměrný poměr visibility,“ řekl šéf online divize CZECH PROMOTION Adam Hazucha.

Strategii a kreativu kampaně zajistila agentura CZECH PROMOTION ve spolupráci s produkčním studiem Final_2. Kampaň akcentuje pohodlí nákupu ojetého vozu, detailní prověření kvality, široký výběr nebo možnost vrácení do 14 dnů. Spoty se již na jaře natáčely v jazykových mutacích, následně byly opatřeny originálním dabingem.

Největší evropský marketplace Carvago.com si zakládá především na spolehlivosti a transparentnosti. Zákazníci mohou vybírat z více jak 750 tisíc prověřených aut z celé Evropy a všechny vozy prochází před prodejem kompletní nezávislou technickou inspekcí. Od výběru vozu až po podpis kupní smlouvy a přihlášení vozu vše probíhá online a na každý vůz služba poskytuje šestiměsíční prodlouženou záruku. Kromě toho Carvago.com poskytuje také komplexní služby, které jsou s nákupem vozidla spojené, takže je možné současně sjednat také financování, pojištění apod. Zároveň si zákazník může nechat auto doručit až před dveře svého domu a samozřejmostí je možnost vůz do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

Přehrát spot v češtině 

Přehrát spot ve slovenštině 

10. 09. 2021 Tisková zpráva