zavřít

PODCAST #7

Kolik investovat do reklamní kampaně, abyste získali určitý podíl trhu? Jaká další čísla je potřeba znát při přípravě funkční kampaně? A proč jsou součástí marketingových týmů analytici, kteří pracují s tvrdými daty? O tom, že vařit v marketingu z vody nebo dělat z reklamy líbivé umění, může být cesta do pekel, hovoří kreativní ředitel Michal Novák v rozhovoru se spoluzakladatelem agentury Milanem Drozenem.

V sedmém dílu CZECH PROMOTION PODCASTU se zaměříme také na efekt červené královny, protože v byznysu platí, že jakmile se zastavíš, tak ztrácíš. Kdo se v posledním roce nebál a hlasitou reklamou si řekl o kus trhu, tak vyhrál. Marketing je totiž investice, která jak ukázaly obě poslední krize, dokáže i v době nouze udržet prodeje, nebo dokonce přivést nové zákazníky.

Přejeme inspirativní poslech.

 

Novou epizodu CZECH PROMOTION PODCASTU hledejte na Youtube, Spotify, Google a Apple podcasts.

19. 05. 2021 Podcast