zavřít

PODCAST #9

Čísla nejsou moc sexy a nejsou úplně romantická záležitost, jsou ale nedílnou součástí marketingu. Data jsou klíčová při nastavování marketingové strategie i hodnocení jednotlivých kampaní. Stejně důležité jsou ale trendy a kontext.

Efekt televizní reklamy se měří úplně jinak než vliv reklamy na sociálních sítích. V online světě můžeme sledovat chování zákazníků prakticky okamžitě a máme k dispozici bezprostředně kvantum čísel. Mnohá z nich nás ale mohou přivést na scestí.

Jak se v číslech neztratit? Jaká data sledovat a jakým způsobem? Co má smysl měřit? A na co nezapomínat? Poslechněte si naše marketingové profíky Radka Velechovského, Michala Nováka a Jakuba Hořáka v devátém díle CZECH PROMOTION Podcastu.

 

Novou epizodu CZECH PROMOTION PODCASTU hledejte na YoutubeSpotifyGoogle a Apple podcasts.

19. 07. 2021 Podcast