A další

  • Olbram Zoubek

    Olbram Zoubek

    Připravili jsme komunikační kampaň k výstavě jednoho z nejvýznamnějších českých sochařů, Olbrama Zoubka.

  • L´Oréal

    L´Oréal

    Světovému kosmetickému gigantovi L´Oréal jsme zajistili velmi úspěšnou party-tour na podporu prodeje.

  • Prüm

    Prüm

    Vytvořili jsme zbrusu nový, elegantní a fuknční web společnosti Prüm.

  • Amnesty International

    Amnesty International

    Podíleli jsme se na výstavě Amnesty International.

  • Otherm

    Otherm

    Pro společnost Otherm jsme připravili koncept efektivního Direct mailu.

  • Konference George Bushe

    Konference George Bushe

    Organizovali jsme konferenci George Bushe, již přenášely stovky televizních stanic do celého světa.

  • ETA

    ETA

    Model „happy family“ můžeme všichni nenávidět, ale když on taaaak funguje :-).

  • Alza

    Alza

    Byť mnohými nenáviděna, je kreativa Alza.cz velmi funkční a úspěšná. A bezpochyby patří mezi jednu z našich největších referencí.

  • Rudolf Jelínek

    Rudolf Jelínek

    Zde si dovolíme citovat z referenčního dopisu klienta, protože hlavně o tom je filosofie naší agentury. „…V měsících dubnu a květnu (pozn.: 2012) došlo k nárůstu celkových prodejů o 14%, přičemž trh obecně o 9% poklesl…“. Celý dopis naleznete zde.  

  • Hudy

    Hudy

  • Billy Boy

    Billy Boy

    Máme pro Vás malý kvíz: pusťte si spot a zkuste určit, jaké cílové skupině je tato reklama určena :-).

  • Otis

    Otis

  • Crestyl

    Crestyl

    Na začátku získej pozornost a pak řekni benefit - tak tenhle recept se pro pasivní médium, jakým je rádio, hodí dvojnásob.

  • Pre

    Pre

  • Timeout

    Timeout

    V dnešní době  mají modní značky problém cokoli prodávat jinak než ve slevách. Tato kampaň na novou kolekci však dokázala, že to jde i bez slev.

  • Alza

    Alza

    Víte, že na začátku měl mimozemšťan Alza pouze hlas? První rok dva jsme totiž s Alzou dělali kampaně pouze v rozhlasu, a až pak jsme se rozhodli přivést tohoto výrazného chlapíka do vizuálního světa. Natočili jsme s Alzou desítky úspěšných rozhlasových kampaní, tahle patří mezi naše oblíbené.

  • Keep Fit

    Keep Fit

  • Euronics

    Euronics

    Někdy to lidem – klientům i kolegům – leze na nervy. Ale zpívané věci s výraznými hlasy a nadsázkou jsou pro rádio ta správná cesta.

  • Herb Pharma

    Herb Pharma

    Cílem tohoto spotu bylo nabídnout trhu přípravek proti chrápání, protože podle statistik zhruba 50% lidí na světě chrápe a zájem o něj je tedy značný. Slogan je možná trochu nevkusný, ale velmi funkční. Teď lidé znají a kupují Adenol.

  • MP Krásno

    MP Krásno

    S dobrým produktem, dobrým nápadem a velkým hlasem lze i v pěti sekundách rozehrát parádní divadlo.

  • Oranžový Express

    Oranžový Express

  • La Lorraine

    La Lorraine

  • A3 Sport

    A3 Sport

    Tato kampaň byla zaměřena na cílovou skupinu muž 18 – 25 (takový ten mladý městský floutek). Budete se divit, ale tuhle cílovou skupinu dneska považujeme za jednu z nejtěžších. Velká sleva a trocha vulgarismu ale vždycky zabere :-).

  • NaturaMed

    NaturaMed

    Když vezmete důvěryhodnou osobnost, přidáte zajímavý příběh, dobrý produkt, zamícháte a protřepete, tak to lidem vždycky chutná.

  • Hudy

    Hudy

    A máme pro Vás další kvíz: Spot namlouvá pan Pyško (Bruce Willis) a zvukové logo je elektrická kytara. Jaké cílové skupině je podle Vás spot určen?

  • Alza

    Alza

  • Honda

    Honda

    V situaci, kdy veřejnost neměla Hondu spojenou s velmi kvalitní zahradní technikou, bylo potřeba docílit právě této asociace a dát lidem na vědomí, že  Honda je mercedes v zahradní technice. O úspěchu kampaně nejlépe vypovídá referenční dopis.

  • Intact

    Intact

    Na služby prostě chytře zvolená osobní reference funguje více než cokoli jiného.

  • La Lorraine

    La Lorraine

  • Megapixel

    Megapixel

    Velmi úspěšná kampaň, kde se nám podařilo přijít s originálním funkčním benefitem – kurzem focení k zrcadlovce zdarma.  Konkurence to ovšem hned obšlehla a tak nám to bohužel dlouho nevydrželo.

  • Wood System

    Wood System

  • Wood System

    Wood System

    Wood System je ambiciozní společnost zabývající se výstavbou dřevostaveb, a naším cílem bylo představit ji se vší precizností a pečlivostí, kterou do stavby svých domů dává. Vytvořili jsme dokonce i tzv. zvukové logo a vlastně celou zvukovou identitu společnosti Wood System.

  • John Deere

    John Deere

    Opět nám nezbývá než citovat z referenčního dopisu klienta: „Ono emocionální: Jo, jo, John Deere v podání p. Pyška slýcháme od našich zákazníků dosud“. Ano, i tohle umí reklama.